luni, 3 martie 2008

Murphy se gandea la mine!



Prima regulă a lui Murphy despre sex: “ Cu cat femeia care te iubeşte este mai frumoasă, cu atat iţi va fi mai uşor să o părăseşti fără regrete.” Doamnelor, legea aceasta mi se cam aplică din nefericire. De ce? Păi, pentru că in ciuda faptului că niciodată nu m-am considerat vreo frumuseţe răpitoare, mi se spune constant cum că aş fi frumoasă, repetiţie ce a dus la inocularea acestei afirmaţii in mintea mea atoatecuprinzătoare. In traducere, am ajuns să o şi cred uneori chiar dacă in unele zile mi se pare că simpla reflecţie a imaginii mele ar sparge oglinzile pe rază de caţiva kilometri. Şi dacă nu-i adevărată, măcar face bine la psihic. Aşa, şi să explic de ce Murphy probabil că mă avea şi pe mine in vedere cand a produs legea de mai sus.
Bun, cică aş fi ŞI frumoasă ŞI deşteaptă-da, in acelaşi timp, ba ,mai mult şi tolerantă.Practic, pot candida cu succes la titlul de parteneră perfectă cam pentru orice tip de băiat, bărbat şi mascul. Pană acum 3 zile, am fost implicată intr-o relaţie (ceva mai atipica, si totusi frumoasa) ce dura deja de cateva luni, relaţie in care am crezut, am investit cateva semtimente, si multe ceasuri tarzii in noapte ;) . Poate deja o parte din voi se regăseşte in această scurtă dar cuprinzătoare descriere.

Totul decurgea bine pana a intervenit Bachus, o iesire intre fete, o clipa de teribilism.....
Tăcere, cade cortina, insă nu se aud aplauze. Brusc au incetat telefoanele, vizitele...orice urma a lui

Nu era bărbatul cu care mă vedeam la 80 de ani de mană mergand să ne reparăm protezele, dar il vroiam acolo pentru mai multa vreme...

Un comentariu:

Anonim spunea...

hmmmmm.....mi se pare mie s-au nu mai eshti tu acea stana de piatra kre ai vrea sa fi?
poate k nu era in stare nici makr sa itzi fie aproape nici makr un timp makr....pakt k tu meritzi ceva bun!!!!!!