joi, 14 ianuarie 2010

WORK like(IN) hell....


Cum stateam eu asa, la umbra crizei, ca daca criza nu era, nici ca faceam asa scriere de vis, ma gandeam sa-mi semnez sau nu demisia la zi. Deciziile astea pripite nu sunt punctul meu forte!...si in plus mama mi-a zis de fiecaredata sa analizez mai bine situatia si daca am dubii sa nu ezit niciodata sa iau o foaie si un pix si sa completez avantajele si dezavantajele unei decizii (dupa 2-3 practici din astea, in care diferenta de scor Pro/Contra va fii ca diferenta de voturi din turul 2 al alegerilor prezidentiale, devi si mai confuz dar noah...sfatul parintilor e demn de urmat :) ).

In ultima vreme am impresia ca, pe motiv de criza, niste patroni fac pipi altfel pe angajati . Sub deviza "Hai frate sa le dam noi astora de lucru sa-i rupem in doua, pe aceiasi bani...sau chiar pe mai putini, cat poa’ sa duca. Ca, fiind criza, astia nu sufla." Ideea se bazeaza pe faptul ca romanasul – dragul de el – se va uita in curtea vecinului si va realiza ce nasoala e treaba la alalalt. Care alalalt ori munceste pe jumate de salariu, ori e prin vreun tribunal, ca nu si-a platit ratele, ori la spital, ori la nebuni, ori, in cel mai fericit caz, acasa, unde-i placea lui cel mai mult.

Sigur, criza nu e in toate mintile, dar si patronii respectivi au ceva probleme la mansarda. Eu numesc asta viol. Adica angajatii aia sunt fututi abuzati fara voia lor. Mai ho, baaa! Si nu va bucurati, c-o sa v-ajunga!Atat! La asta ma gandeam...


PS: Si m-am mai gandit....daca mi se iveste ocazia plec, plec definitiv pentru ca la scor (ala cu pixul si foaia in mana) Olanda sau Marea Britanie au castigat detasat in fata Romaniei! :)

Un comentariu:

z spunea...

locul 1 in lista mea de emigrare ar fi. canada,belgia, australia, new zeeland.