joi, 24 aprilie 2008

Micile mele placeri...


Imi place:cafeaua cu lapte (de dimineata, la pranz si seara); sa adorm tarziu si sa ma trezesc cu cateva minute inainte de a o face alarma de la telefon (lucru ce se intampla foarte rar spre niciodata); sa nu vorbesti cu mine dimineata si in niciun caz sa nu ma suni; dragostea intr-o zi ploioasa de vara; sa-ti amintesti de ziua mea; noaptea sau petrecerea la care ma simt atat de bine incat dansez pe morandi si fredonez blondy; un Bloody Mary baut cu paiul, eternul Tedi de zmeura; sa fiu nesuferita de multe ori si sa nu ma intrebi daca am ceva;sa ma pierd in povesti nemuritoare cu Vlad si varu' ; sa-mi bifez 10-15 pauze de tigara in fiecare zi de lucru; un dus rapid dimineata si o baie lunga noaptea; sa fiu tinuta de mana; mirosul portocalelor, cutia de mazare si zambetul de pe fata necunoscutilor.
Imi mai plac:micile gelozi; SMS-urile haioase, emisiuniile reusite; noptile albe; surprizele; prietenii mei, putini dar de calitate superioara, care in ciuda eforturilor mele, mi-au ramas prieteni; emotiile puternice, ce imi amintesc de conditia mea umana;blogurile sau posturile personale; bancurile seci si…..

Niciun comentariu: