miercuri, 23 decembrie 2009

Draga mosule...



Draga Mos Craciun,


Revin acum, dupa ani de zile in care nu ti-am mai trimis scrisori.Probabil pentru ca nu avem dorinte atat de importante… Cum anul acesta a fost unul de criza si cum dorintele parca’s mai multe si mai importante ca altadata, am sa te rog sa imi tratezi cu seriozitate aceasta scrisoare. Sper ca dupa ce-mi vei citi randurile, voi gasi sub brad tot ceea ce imi doresc. Acum sincera sa fiu te voi lasa sa-mi onorezi dorintele care nu mi s-au indeplinit in 2009 si inca ceva situatii de urgenta care au aparut ulterior.
Sa stii ca am fost cuminte in acest an. Nu m-am certat cu prietenii…doar odata cu Andreea, dar stii tu, am avut motive. Si oricum toata cearta a dus la o consolidare a relatiei si, implicit, la mutarea ei intr-o casa unde e mai cald decat in asta. Oricum acum ne-am impacat!
Am fost harnicuta si in decembrie am muncit 7 zile din 7. Mi-am tratat frumos toti clientii si i-am facut sa se simta cei mai norocosi ca au intrat la mine in locatie, chiar daca scopul era sa-i determin sa-si faca abonamente. Stii tu Mosule ca interesul poarta fesul. Targetele mult prea mari si reticienta lor m-au determinat sa-i manipulez in halul asta. Oricum le-am facut un bine, le-am dat telefoane (le-am facut si poze si le-am transferat si melodii de pe telefonul meu)si le-am dat si cadouri. Pe cativa clienti i-am combinat si la cartele si unii dintre ei chiar au ajuns sa se sune, desi nu se cunosteau. :P In concluzie am facut numai fapte bune. Toti oamenii aceia vor putea lua legatura cu cei dragi de sarbatori si cei de peste 50 de ani, pe care i-am instruit bine, vor stii sa faca poze bradului de Craciun si nepotilor! Oricum imi doresc ca pana la Anul Nou sa mai intalnesc 20-30 de oameni care au nevioe de abonamente…sau macar de telefoane si astfel sa incep anul 2010 cu un bonus substantial care sa-mi asigure cel putin o sesiune de shopping in mall (acum daca s-ar putea sa fie 2 sesiuni, in cele 2 mall-uri n-ar fi nicio suparare)!
Imi doresc ca pana de Craciun sa-mi treaca infectia la amigdale…care m-a luat pe nepregatite ieri dimineata. Promit sa-mi iau pastilele si sa nu ies din casa 3 zile, dar trebuie sa imi promiti si tu Mosule ca pana in ajun o sa-mi recapat vocea. Craciunul nu ar mai fii la fel fara colinde si fara vinul lui Zoli.
Imi doresc sa scada accizele la tutun pentru ca in ritmul asta ne vom lasa cu totii de fumat si cine stie de ce alte prostii ne apucam, ca am auzit eu Mosule ca cele mai mari profituri pe 2009 le-au avut Weed Shopurile.
Daca s-ar putea sa nu mai fie temperaturi sub 0 grade pana in martie…sau macar daca s-ar strica contorul de gaz pana atunci ne-ai face o mare favoare.
Vreau un barbat adevarat, vorbesc serios Mosule, nu imi mai aduce imitatii ca Mihai ca ma supar rau de tot. Vreau sa-mi fac odata pentru totdeauna manichiura si pedichiura si sa dureze la infinit ca si cum de-abia le-as fi facut.
Vreau un Craciun linistit, cu lumina aia calda pe care o reflecta zapada prin perdeaua alba, vreau sa simt cum ma trezesc la mine in pat, sa imi pun papucii de casa si sa traversez holul zgribulita si sa o gasesc pe Anda in bucatarie facand cafeaua.
Si imi vreau prietenii langa mine pentru ca am început sa-mi doresc prieteni adevarati, sa nu mai plâng deloc si sa reusesc sa vad lumea cu alti ochi.

Cu afectiune,

O femeie ca oricare...


Iti multumesc ca mi-ai citit scrisoarea.

Niciun comentariu: